Fa uns dies que va finalitzar Fotomaig Sitges 2014, l'esdeveniment fotogràfic anual de la població Barcelonina a on AFOSANTS va ser l'entitat convidada aquest any per participar amb una exposició. Reflexos és la temàtica que dona el nom a aquesta exposició formada per fotografies dels socis. Ja ens han començat a arribar comentaris i valoracions i hem de donar l'enhorabona a tots el socis d'AFOSANTS perquè la crítica està sent molt bona!.
Han passat moltes persones pel Fotomaig i per l'exposició d'Afosants,
i moltes han parlat de la bona qualitat de "Reflexos"
Des-de l'organització del Fotomaig ens han arribat les primeres impressions i valoracions, i aquestes són molt positives, remarcant la qualitat del conjunt i la coherència visual de l'exposició, tot un èxit pel que sentir-nos orgullosos d'aquesta primera mostra col·lectiva de la nostra associació!
Una de les millor exposicions que hem tingut en els últims anys
Ja s'estan produint les primeres reaccions, i l'Agrupació Fotogràfica del Prat ja ens ha demanat exposar-la, així que al setembre l'exposició viatjarà a aquesta agrupació per que pugui ser visitada per tothom que ho desitgi del 15 de setembre fins al 15 d'Octubre! (dades previstes, pot haver-hi modificacions)
El President de la nostra entitat ha expressat la seva satisfacció amb el resultat de la que esperem sigui només la primera de moltes exposicions de l'entitat i amb la implicació dels socis per poder dur-la a terme
Ha estat una experiència molt gratificant per la implicació dels socis! No només per participar amb les seves fotos, sinó per tot el que hi comporta: preparació i mpressió, muntatge, coordinació, etc... Esperem que sigui només la primera de moltes exposicions d'AFOSANTS!
¡AFOSANTS som tots! Enhorabona socis!!









Personalmente es un proyecto que me ha llamado la atención porque aúna varios "juegos" [el propio proyecto 52 semanas, temas marcados, participación... Cada semana las protagonistas de este proyecto deben realizar una fotografía de un tema concreto, adem
Seguir este proyecto está siendo un regalo que nos permite disfrutar de la visión retratista de
Posiblemente lo que más me gusta de este proyecto (y de los proyectos en que participan distintos autores con un mismo fin) es la diversidad de miradas, los distintos modos en que cada una de sus componentes capta, interpreta o quiere comunicar con un mismo tema común, lo que nos deja ver las posibilidades creativas de éste mundo tan fascinante, mágico y maravilloso que es la fotografía.